Du kan løpe raskere


Hvis du vil få deg til å løpe så fort, og du må ta råd i det neste. Det trenger ikke være tungt å gi deg så mye press når du vil øke hastigheten. Hvis du vil ha Sprint og du må ha normale handlinger for nå. Takk for at dette forslaget ble kjørt, og det kan hende du har en løpende ytelse.

Seks tips som gjør deg til en raskere løper

Dette er tiden for deg å bruke denne metoden for å løpe raskere
Uten vekter kan du komme godt med noen få tips. Du har en tendens til å oppleve mange måter og metoder for å øke farten gjennom hele reisen. Selv om denne metoden også krever vekt, og du allerede har gjort det. Det er noe behov for deg å sitte på huk og for at bena skal strekke seg, som det er noen som sier å gjøre dette, og i et tungt rom trenger vi også å ta for mye trening. Anta at du ikke kan finne vektplass for å få raskere hastigheter og hva vi vil gjøre videre. Tre forslag til deg å prøve nedenfor. Det vil være en stor fart i lang tid av dem.

Gangbenk. vi kan bruke banen som sparer deg enklest og løper raskere for deg. Gratis Nike Run 2 gjør det raskere. Det er bare en vekt av kroppen vår. Når du trår på trappene og får drivkraften får føttene til å bevege seg opp. Dette vil danne benmuskler for å øke nivået og styrken på kroppen din. Forsikre deg om safen du kommer ned trappene, og så kan du gå i høyeste hastighet du går for å øke bennivået ditt. Det vil være et raskere tempo å løpe deg med en gang i stand til å fortsette å gjøre det i 10 til 20 minutter i flere dager hver uke.

Den syvende bølgen

Sprint På tidspunktet for Sprint og deretter blir du separert av hoftefleksorer og hamstrings. Det er ett skritt i å trekke og løpe tilbake for å kreve de grunnleggende faktorene. Prøv ditt beste for å ta et skritt fremover, og et annet krav er å få deg til å knele over anklene. Det andre beinet må strekke seg utover kroppen din og gjøre et stort hopp til det beste og ha sakte fart igjen og igjen. Det vil være de samme handlingene for det andre beinet gjentatte ganger.

Vipp. Alle kan ikke stille inn hastigheter, og bare for å kjøre i stor utstrekning. Du må lage løpeøvelser på kortere og lengre distanse og lage en god kombinasjon av de to. Det er flere forslag du kan gjøre det samme. Det beste rådet fra å løpe inkluderer ti, tjue, 40, 60, 80, 100 sirkler. Du kan knytte forbindelser til dem, og det er drivkraften for å gjøre dine gangbegrensninger uansett hvor vanskelig og lang det er.
Nå lærer du hvordan du gjør det. En metode er enkel og fungerer for å få det til mål før en annen.

Leave a Comment